Drodzy Państwo ,
Sprawdziliśmy zarówno w Urzędzie Ochrony Konsumenta jak i w Państwowej Inspekcji Handlowej.
NA PRZEBITY BALON NIE PRZYSŁUGUJE REKLAMACJA.
JEŚLI:
- kupiłeś u nas balon i pęknął Ci przy wejściu do auta lub na słońcu przegrzany przez ostre promienie słoneczne to nie przysługuje Ci reklamacja
- jeśli wystawiłeś balon na działanie każdych czynników atmosferycznych takich jak słońce, deszcz, wysokie i niskie temperatury to także nie możemy Ci pomóc inaczej jak zaproponować sprzedaż nowego
- jeśli włożyłeś balony do bagażnika – nawet mega pustego lub dotykały nagrzanej szyby w samochodzie to również nie przysługuje Ci reklamacja
NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ KOŃCZY SIĘ W MOMENCIE OPUSZCZENIA PRZEZ BALON DRZWI NASZEJ PRACOWNI I MAMY to na piśmie wydane przez instytucje chroniące konsumentów ( Ciebie)
- nie możemy iść za Tobą i sprawdzać czy przypadkiem nie otarłeś o krzaki , mur, słupek z ostrym kantem czy może dasz do zabawy dziecku ( balon to nie zabawka!)
- jeśli balon w wyniku działania wiatru zsunie Ci się ze sznurka to również nie podlega reklamacji
DLATEGO NA BALONY NIE PRZYSŁUGUJE ŻADNA REKLAMACJA Z TYTUŁU PRZETARCIA, PRZEBICIA ETC.
wg. polskich organizacji chroniących konsumenta balon to towar specyficzny .
Jeśli nie jesteś pewien , że uda Ci się dowieźć balon do domu- zamów z dowozem w naszej pracowni za kwotę od 10-30 zł dowieziemy je we wskazane miejsce oczywiście wcześniej wybrane i zapłacone – wówczas nasza odpowiedzialność kończy się w momencie dostarczenia Ci balonów pod wskazany adres..
Staraliśmy się wyżej opisać w jak najprostszy sposób zasady reklamacji.Mamy nadzieję , że udało Ci się zrozumieć.
Serdecznie zapraszamy do naszej profesjonalnej pracowni dekoracji. Jedynej profesjonalnej pracowni dekoracji balonowych w Rybniku